Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení. :-)
S přáním krásného dne
Vaše OLIVIE
Obchod určitě doporučuji. Rychlé doručení, krásné šperky, milý pán na telefonu mi se vším poradil, jistě nakoupím znovu :-)
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za krásnou recenzi. Jsme velmi rádi, že se Vám naše šperky líbí a jste s našimi službami spokojená. :-)
S přáním krásného dne
Vaše OLIVIE
Dobře zabaleno pěkně krabičky a prstýnky jsou moc hezké na ruce☺
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za krásnou recenzi. ♥
S přáním krásného dne
Vaše OLIVIE
Rychlé dodání objednaného zboží.
vše super a rychlé
Pěkné zboží,rychlé dodání.
Poslal jsem vám fotky prstýnků který byl pro moji holku.krabicka byla rozmackla prsten ještě víc a chyběl kamínek Valentýn mi díky vám nevisel.600 korun pryč a měl jsem to reklamovat a posílat zpátky na svoje náklady žalostný
(Administrátor)
Dobrý den,
již ve zprávách jsem vás ujistil, že se jedná bohužel o chybu přepravce, jelikož samozřejmě bychom vám nezaslali rozmáčknutý prstýnek i s rozšlápnutou krabičkou. Ve zprávách jsme se vám jasně omluvili i za danou přepravní společnost, se kterou situaci budeme řešit. Nabízeli jsme vám možnost rychlé reklamace, i když správně zásilka měla být vámi reklamována ihned u přepravce. Vy jste na konci konverzace potvrdil řešení situace a poděkoval. Doposud jsme však neobdrželi vaši zásilku s reklamovaným prstýnkem, a tak celá situace stagnuje.
Co se týče nákladů na reklamaci, v našich obchodních podmínkách uvádíme, že pokud zákazník vysloveně požádá o proplacení poštovného v případě reklamace, vyhovíme mu, a tak bychom vyhověli i vám a zaslali částku za poštovné na váš bankovní účet. Stejně tak bychom vám vrátili celou částku za prstýnek nebo zaslali nový.
Mrzí nás vaše zkušenost, nicméně za kvalitu přepravy nemůžeme jakkoliv ručit. Jsem si vědom vašeho zklamání, avšak z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. Objednávku jsme odeslali do jednoho pracovního dne, prstýnek v dárkové krabičce a bublinkové obálce. Situaci jsme s vámi řešili přes zprávy, omluvili se za pochybení přepravní společnosti a nabídli odškodnění.
S pozdravem
OLIVIE.CZ
Jsem velmi spokojen s nakupem. Deluji
vse super , priste znovu zavitam
zboží jsem bohužel vracela ,ale tak rychle vrácené peníze jsem ještě v žádnem e-shopu neměla ,take mi přišel email že zboží prijali prostě informovanost opravdu super . určitě objednám jine zboží
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za reakci, i když je nám líto, že přesto, že jste nám dal 5* téměř u všech hodnocení, celkově jste nebyl spokojen s naším obchodem.
Velmi se omlouváme za vadné náušnice, určitě jste to mohl řešit formou reklamace a my bychom vám je bezplatně opravili a zaslali zpět bez jakéhokoliv čekání. Reklamace a výměny vždy provádíme ihned po obdrženi zásilky.
S pozdravem
OLIVIE.CZ
Velká spokojenost, rychlé doručení zboží.
velmi rychlé dodání
kvalitní zboží a rychlé doručení